Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2022-2023 tapahtuu jatkuvana hakuna. Ilmoittautuminen opetukseen on aina sitova.  Oppilaspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Vapaita oppilaspaikkoja voi tiedustella myös kesken lukuvuoden.

Ilmoittautumismaksu opetukseen on 70 e. Maksua ei korvata, jos ilmoittautuminen opetukseen peruuntuu. Ilmoittautumismaksu vähennetään lukukausimaksusta.

• Syksyn oppilaspaikka tulee peruuttaa 31.7. mennessä rehtorille sähköpostitse.
  • Kevään oppilaspaikka tulee peruuttaa 30.11. mennessä rehtorille sähköpostitse.
  • Oppilas on velvollinen korvaamaan koko lukukausimaksun, mikäli oppilaspaikan peruuttaminen tapahtuu näiden päivämäärien jälkeen.

Ilmoittautumislomake lapset ja nuoret

Ilmoittautumislomake aikuiset

Ilmoittautumislomake Steiner-koulun oppilaille

Jos ilmoittautumisessa tulee ongelmia, otathan meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Kiitos!

Ilmoittautumislomakkeen tietoja käytetään koulun oppilasrekisteriä ja Ropo Capital-laskutuspalvelua varten. Henkilötietoja ei luovuteta koulun ulkopuoliseen käyttöön. Tietoturvaseloste