Aikuisosasto

elderly dad and son are playing music at home, relax activity at home with family

Oletko soittanut lapsena pianoa ja jättänyt harrastuksen kesken? Oletko aina haaveillut osaavasi soittaa vaikkapa selloa tai haluaisitko osata säestää lastasi kitaralla?

Toteuta unelmasi Turun Suzukikoulussa, sillä koulussamme on opetuspaikkoja taiteen perusopetuksessa myös aikuisille. Opetusta annetaan pianon-, viulun-, sellon- ja kitaransoitossa. Voit osallistua yksilö- ja ryhmätunneille. Halutessasi voit esiintyä koulumme konserteissa solistina tai osana erilaisia kokoonpanoja. Tyylilaji on vapaa!

Voit ostaa 30 minuutin tai 45 minuutin soittotuntipaketteja ja soittotunnit pidetään sovitusti lukukauden aikana. Tunnit voivat olla viikoittain tai esimerkiksi joka toinen viikko tai harvemminkin, ihan miten sinun aikatauluusi sopii.

Aikuisosaston soittotunnit on mahdollista maksaa myös Edenredin virikesaldolla.