Säännöt

• Oppilaspaikan vastaanottaminen on aina sitova lukuvuodeksi.
  • Syksyn oppilaspaikan voi peruuttaa 31.7. mennessä. Oppilaalla on mahdollisuus irtisanoa kevään oppilaspaikkansa 30.11. mennessä. Irtisanominen tehdään sähköpostitse rehtorille.
  • Jos oppilaspaikka peruutetaan näiden päivien jälkeen, oppilas on velvollinen korvaamaan koko lukukausimaksun.
  • Lukukausimaksut laskutetaan sovituissa erissä lukukauden aikana sähköpostitse.
  • Kesken kauden lopettaneelle oppilaalle ei palauteta jo maksettua lukukausimaksua.
  • Oppilaan satunnaisia poissaoloja ei korvata.
  • Oppilaalla on oikeus tunteihin vain maksettujen lukukausimaksujen kohdalta. Maksamattomat lukukausimaksut voivat johtaa oppilaspaikan menettämiseen.
  • Suzukikoulu ei ole vakuuttanut oppilaitaan. Huoltajan vastuulla on hankkia lapselle vapaa-ajan tapaturmavakuutus.
  • Jos tunti perutaan opettajan sairastumisen vuoksi yli 2 kertaa/ lukukausi, tunti korvataan oppilaalle.