Esiintyjiä tilaisuuksiin

Turun Suzukikoulun oppilaat sekä opettajat esiintyvät kutsusta erilaisin kokoonpanoin juhlissa, häissä, messutapahtumissa, pikkujouluissa, päiväkodeissa ja kouluissa sekä tapahtumissa. Vuosien varrella oppilaamme ovat konsertoineet mm. Perheiden Taiteiden yössä, Ipanahipoissa, Hansakorttelin Joulutapahtumassa, Musapiknikissä, pikkujouluissa, häissä ja ristijäisissä sekä lukuisissa päiväkodeissa ja kouluissa.

Opettajamme ovat musiikin ammattilaisia ja kokeneita muusikkoja, tarvitset sitten erillistä ohjelmanumeroa tai taustamusiikkia. Esiintyvien ammattilaismuusikoittemme opettajakaartistamme löytyvät laulaja, pianisti, viulisti, sellisti ja kitaristi sekä soittajien erilaiset kokoonpanot.

Meiltä hoituvat klassisen musiikin helmet sekä pop & jazz-musiikin tunnelmoivat rakkauslaulut. Ohjelma voi olla taustamusiikkina tai erillisenä esityksinä.

Jos kaipaat lapsiesiintyjiä, ota rohkeasti yhteyttä!

Ammattilaismuusikoiden hinnat:

150 e/ soittaja 2-5 kappaletta
200 e/ soittaja n. 45 minuuttia , seuraavat alkavat 45 minuuttiset 100 e/ 45 min.
(Turku, Raisio, Naantali, Kaarina ilman matkakorvauksia)