Tervetuloa

28.10.2015by sebastian

Turun Suzukikoulu on vuonna 2009 perustettu yksityinen musiikkioppilaitos, joka antaa korkeatasoista ja laadukasta musiikinopetusta taiteen perusopetuksen opetussuunnitelman mukaisesti. Opetus perustuu lakiin taiteen perusopetuksesta 633/1998 ja asetukseen 813/1998 sekä opetushallituksen vahvistamiin opetussuunnitelman perusteisiin. Opetuspaikkoja on lapsille, nuorille ja aikuisille. Suzukikoulussa annetaan pianon-, viulun-, sellon- ja kitaransoiton opetusta Suzuki-menetelmällä. Soitonopetuksen lisäksi koulussa toimii musiikkileikkikoulu 0-5-vuotiaille sekä piano-...

Suzukikoulussa annetaan pianon-, viulun-, sellon- ja kitaransoiton opetusta Suzuki-menetelmällä. Soitonopetuksen lisäksi koulussa toimii musiikkileikkikoulu 0-5-vuotiaille sekä piano- ja kitaramuskariryhmät 3-5-vuotiaille lapsille. Opetusta tarjotaan Kupittaalla ja Hirvensalossa.

Lukuvuoden aikana koulu järjestää useita soittajaisia ja konsertteja Turussa sekä ympäristökunnissa.
Koulu järjestää lapsille elämyksellisiä musiikkisynttäreitä, joihin sisältyy ohjattua musisointia sekä herkuttelua.
Tervetuloa kanssamme matkalle musiikin kiehtovaan maailmaan!